Τρίτη

Αόρατη πληγή...




Σκέφτηκα πως μπορώ να mourmourisw λιγο ετσι με τον πρωτο καφε....
τοπιο χειμωνιατικο....μελαγχολικο ...ακρως δελεαστικο για μουρμουρισματα....


 Ειναι απο τις πιο ομορφες στιγμες μου.... απολυτη ησυχια.... 

ακομη και αυτοι που κανουν θορυβο στην καθημερινότητα μου  εχουν βγει εξω για δουλειες και απλα ηρεμω....

Αναζητω πολλες φορες τη σιωπη.... Γινεται ενα υπεροχο restart  στο μεσα... περνεις ανασα και ξανα βουτας εκει που επελεξες να κολυμπησεις (χωρις να ξερεις κολυμπι) βαθειες ανασες και ψαχνεις τροπο να επιβιωσεις πριν πας στον πατο......

Υπαρχει το τραγουδι "ενα χειμωνιατικο πρωι" ποσες φορες μπορω να το ακουσω ποσες...... να μπορουσα να το βιωσω κιολας...... 

Ειναι απο αυτα τα πρωινα και το σημερινο.....

Ελα ομως που ο "θορυβος" θα ξαναρθει  και θα κλεισουν τα ηχεια.....
Θα σιωπησει παλι το μεσα...  

Ατιμο πραγμα η "φιμωση"..... απο δικους σου ανθρωπους...πας να πιαστεις και δε σου δινουν το χερι αλλα μπορει να σε σπρωξουν κιολας....απαξ κ γινεται αυτο δεν υπαρχει τιποτα..... μονο "η φυγη να σε κυνηγά" 

Ειναι "αποφαση ηρωικη" και γω δεν ειμαι ηρωας....
Το μονο μου ελαφρυντικο που αναγνωριζω  στα λαθη μου  ειναι "το νεαρο της ηλικια "που ειχα τοτε....


Μαραζι ριζωμενο που το ξερουν λιγοι...... 



Πανε 2 1/2 χρονια απο τοτε που πιστεψα πραγματικα στη δυναμη του μεσα μου και ποση θεληση εχω για τη ζωη μου και δε θα αφησω τιποτα και κανεναν να με ριξει στα βαθεια ξανα.... μονη εμαθα να παλευω μονη θα συνεχισω να αγωνιω κ να προσπαθω....



Τελος το μουρμουρισμα....
το μονο που εχει σημασια ειναι η υγεια και τιποτα αλλο.... 
Και οταν φτανεις λιγο πριν την χασεις και αυτη προσπαθεις με νυχια και με δοντια να κρατηθεις....


Σα να φαινεται καπου ηλιος μες τα τοσα συννεφα..... 

Η βροχή βροχή θα φέρει, μες τα δυο μου μάτια
                       και θ’ αδειάσω τα ποτήρια του πικρού καημού
                                          έχω τόσο την ανάγκη να κοπώ κομμάτια
                                                             ν’ αφεθώ στην άκρη του γκρεμού...
 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου