Δευτέρα

Mourmou-ρίσματακι..

Μέχρι να τελειώσει το ποτό μου σκέφτηκα να mourmourisw λίγο.....


Αναζητώ το σωστό αποτέλεσμα μέσα από λάθος επιλογές  ? 
ή 
Οι επιλογές μου ενώ είναι σωστές μου φέρνουν λάθος αποτελέσματα ?


Λάθος διαχείριση  ή Λάθος επιλογές .....?



Κάνουμε τις επιλογές μας βάση των αντοχών μας...


Σκεφτόμαστε κατά πόσο πρόθυμοι είμαστε να αντέξουμε το μετά... το αποτέλεσμα των πράξεων μας....

Όταν φτάνουμε στο μετά και τα πράγματα δεν πάνε όπως τα περιμέναμε αρχίζουμε να γκρινιάζουμε αλλά δεν λέμε ότι δεν ήμασταν έτοιμοι για αυτό, δε ρίχνουμε τις ευθύνες σε εμάς αλλά στους άλλους που δε βλέπουν το ίδιο με εμάς.....

Και όμως είμαστε όλοι τόσο μοναδικοί και διαφορετικοί μεταξύ μας γιαυτό....

Σου δίνω χρόνο να με μάθεις...  Μου δίνεις χρόνο να σε γνωρίσω....  

Αν είμαστε όλοι ίδιοι δεν έχει νόημα.....  



ΜΑΛΟΝ ΔΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ..... 
ΤΑ ΛΕΩ ΓΙΑ ΝΑ Τ ΑΚΟΥΣΩ ΕΓΩ 
ΤΗ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΓΚΡΙΝΙΑΡΑ & ΠΑΡΑΠΟΝΙΑΡΑ
                          *****mournoura*****



2 σχόλια:

  1. Λάθος διαχείση. Αυτό πιστεύω εγώ τουλάχιστον. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. να ξερες πόσες φορές τα εχω και γω "μουρμουρίσει"...δεν εχω βρει ακόμα άκρη και μάλλον δε θα βρω ποτε...παρόλα αυτά συνεχίζω να μουρμουρίζω κι ας μην είμαι ιδιαίτερα γκρινιάρης και παραπονιάρης. Την καλησπέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή